9. srpna 2012

Tags swap

Dnes mi přišly úžasné ATC kartičky. Na Fléru v klubu věnovaném výměně kartiček byl před prázdninami vyhlášen swap - Tags swap. Rozměr kartičky byl dán. Jen měla mít podobu visačky. Hned jak jsem se přihlásila jsem věděla jak na ně. Asi jako všechny schovávám i malé ústřižky. Vytáhla jsem tedy krabičku od čaje plnou až k prasknutí a oboustrannou lepící pásku a hurá do toho. Někdy jsem ústřižky lepila až k sobě, někdy jsem nechala mezírku. Pak jsem vzala modré "sypání", posypala každou kartičku  a prstem hezky přejížděla hlavně po mezírkách, aby se třpytky přichytily. Ale stále se mi kartičky zdály chudé. Tak jsem je orazítkovala, potřela lepidlem, přichytila kousek krajky a kytičku z papíru.




Děkuji za návštěvu.

1 komentář:

  1. Teda Heli, to muselo dát práce :-)
    A ta mozaika co vznikla je moc hezká :-)

    OdpovědětVymazat