3. srpna 2012

Seznam....... další dny

Seznam přání....
Tak to by byl pěkně dlouhý seznam. Aby vnoučata jezdila častěji, abych mohla jet na podzimní scrap sraz hoplk... a další a další. Největším přáním je, aby byl Honza zdráv a už nemusel na žádnou operaci. To poslední se mi sice asi nesplní, ale co kdyby..... Náhody a zázraky se přeci dějí, ne?


Den.....
No, prožití dneška nic moc. Už se z toho stává pomalu zvyk.




Rituály...
Nějaké zvláštní rituály nemám.



Chci zkusit naučit se...
I zde bych měla dlouhý seznam. Od mládí miluji francouzštinu. Na první dovolené u moře v Rumunsku kousek od nás bydlela francouzská rodina se dvěma syny. Vídali jsme se v kempu, na pláži nebo v zábavním parku. A jeden z nich byl, ó lala, tak úžasný. Hm. Samozřejmě, že o mne vůbec neměl zájem. Zato jeho brácha možná.... Ale jejich řeč mi učarovala. A to už mi zůstalo.




Co se mi líbí na...
Líbí se mi život!


Žádné komentáře:

Okomentovat