24. srpna 2012

Dárek

Je to až s podivem při velikosti naší rodiny, ale letos máme pouze jedno kulaté výročí. Tedy spíše už bylo. Ale k úpravě fotek jsem se dostala až teď. Takže oslavenec byla švagrová Láďa. Nechala jsem jí udělat brož s motýlkem, protože její láskou je zahrada. A muž a děti a vnoučata samozřejmě.


Předat tak krásnou brož je v koupené krabičce, to není nic pro mne. Tak jsem udělala krabičku podle svého gusta.









A přidala jsem samozřejmě i přáníčko.



Vše se prý moc líbilo, takže jsem spokojená. Jsem ráda, když můžu udělat trochu radosti.

Děkuji za návštěvu a přeji hezký den.

5 komentářů:

  1. Teda Helo, ta se Ti opravdu povedla!!!! Je to krasavice. Pyramida trochu jinak. Pyramidky jsou vděčné krabičky :o).
    Vánoční téma začínám pozvolna. Stále je plno práce na zahradě a ráda zavařuji a vyrábím domácí likéry. Zrovna se louhuje griotka z višní a broskvový. Chystám se na černobezový. V zimě nám přijdou s panímámou k duhu (jestli do té doby vydrží) :o))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé,brala bych nějaký návod,je to nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem dělala hodně tomu podobnou a měla velký úspěch. Myslím, že i ta tvoje udělala velkou radost

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, kdepak Jsi tak dlouho. Snad Jsi v pořádku :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Krabička mi nějak unikla :-O, je bezvadná! Návod jsem si vykoukala a už ji jdu zkusit...

    OdpovědětVymazat