7. dubna 2024

ATC

 Různé skupiny milovníků ATC a různá témata.


Téma - BARVY. Použila jsem barvy ve spreji a různobarevné prášky na horký embossing. Na dozdobení jen chipboard. I zde je otisk razítka posypán barevným práškem na horký embossing.




Téma - ČÍSLA. Opět jsem použila barvy ve spreji. Čísla z jedné trochu letité sady jsem potřela Wax pastou s vůní pomeranče. A pak je chipboard.




Téma - S KÁVOU. Já mám ráda ke kávě něco sladkého (také je to na mě vidět). Tak jsem si pomocí AI udělala "svůj" obrázek. Na kartičce jsem si vytvořila svůj koutek, kde je velký ušák, knihovna, stolek na rozečtenou knihu, kafíčka a nějakou tu sladkost. A samozřejmě lucerna.



Téma - JARO. Pro mne k jaru patří živé barvy a Velikonoce. Opět pomocí AI jsem si udělala obrázek kraslic a pana Zajocha.



Téma - ČÍSLA. Druhá sada karet. Zde jsem pozaďový papír udělala hodně světlý.



Téma - ELFÍ SVĚT. Opět můj obrázek pomocí AI. K elfí slečně patří zlato, stříbro. Tak je trocha zlatých plátků na hvězdách na pozadí a trocha stříbrných hvězd na falešné mašli.


Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat