5. dubna 2024

ATC

 Několik sad nových ATC.

Pozadí - použila jsem papír, který jsme barvily před mnoha lety na kurzu v Liberci.  Focal point - obrázky jsem ostala.



Pozadí - opět papír barvený před lety v Liberci. Dál jsem použila chipboardy, zbytky papírů z pánské sady a obrázky aut jsem od někoho dostala.



Pozadí - barvy v prášku Brusho, razítko a prášek na horký embossing (nejde určit výrobce ani název, protože jsou to sesypané různé zbytky). Focal point - obrázek stažený z netu.



Pozadí - strukturovací pasta a barvy ve spreji. Focal point - Dobromira Stoyanova.



Pozadí - strukturovací pasta, barvy Brusho. Focal point - obrázek od Anna Szczepka



Pozadí - barvy ve spreji. Obrázky jsem dostala. 




Pozadí - strukturovací pasta a barvy ve spreji. Focal point - obrázky jsou ze sady Roses Dear Diary  od Lemoncraft.


Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat