19. prosince 2012

Vánoční přáníčka

Tak už se nám to blíží. Co? No přeci Vánoce. Z mé strany je to trochu povzdech, protože dárky mám "pouze" pro vnoučata. Vnoučata mám tři, takže ty uvozovky určitě chápete.  Pro ostatní nic nemám. A přiznám se, že ani nápad. A protože se už vážně, vážně blíží, budu s tím muset něco dělat!
Ale zatím jsem si žila a stále ještě žiji v papírovém tvoření. Hlavně dodělávání restů a také "výrobou" vánočních přání. Letos jsem jich dělala o něco víc než v posledních letech.  A začalo to po Mikuláši. Iriska přišla s nápadem, vyměnit si přáníčka. A datum na obálce musí být 12.12.2012. Nemohla jsem se nepřihlásit, protože datum 12.12. mám moc ráda - před mnoha lety se mi v tento den narodil syn. Takže tvorba přáníček byla docela fofrovka. Ale stíhala jsem.




Mám moc ráda tyto vintage motivy. Jejich autorem je Foto Pavel z Fléru. Já si je tisknu na můj oblíbený pergamen.
A když jsem byla v tvoření a lepení, tak jsem udělala i přáníčko pro Hanku (Gabretu). A protože vím, že má Hanka ráda zápisníky všeho druhu, udělala jsem pro ni malý dárek. Jako poděkování, že mi dokáže zvednout náladu. Že se s námi scrapařkami dělí o své nápady a myšlenky. Prostě Hana je takový můj scrapbookový GURU. A myslím, že nejen můj.





A další várka přáníček čeká na vyfocení a odeslání. Už je ten nejvyšší čas.
Děkuji za návštěvu a přeji pohodové předvánoční dny.

6 komentářů:

  1. Přáníčka máš moc krásná a to pro mě zvláště. Moc se mi líbí, že je s technikou pergamano, to neumím a nedělám, a po pravdě, je jediné s pergamanovým andělíčkem, tedy originální mezi všemi, které se mi letos sešly. O to vzácnější. A zápisníkem jsi mi, Helenko, udělala opravdu radost. Budu si do něj zapisovat jen hezké věci :-)) Děkuji. Jo a receptářová ATC jsou taky bezvadná, nějaká snad o volných dnech vyrobím také. Šlehačkové cukroví peču, je rychlé a moc dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem moc ráda, že se líbí jak přání, tak i zápisník. Přáníčka jsem měla hotová a přemýšlela jsem, které ti poslat. Nakonec jsem se rozhodla pro pergamen s tím, že určitě bude odlišné od ostatních. A šlehačkové cukroví má několik předností - jednoduché na výrobu, rychlé a hlavně chutné.

      Vymazat
  2. No teda Helo, ta přání s holčičkami jsou luxusní. No, hezky Jsi si vyhrála :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Mám moc ráda obrázky od Foto Pavel. Jsou moc povedené a dodají projektu ten správný nádech.

      Vymazat