20. prosince 2012

Vánoční ozdoby a Vánoční recepty

Na prosinec se sešlo několik termínů ve swapech na Fléru. Napřed to byly Vánoční ozdoby. Mohly být jakkoliv zdobené, hlavně měly jít pověsit na stromeček. Měla jsem trochu jiné plány. Ale člověk míní a technika (nůžky na pergamano) mění. Takže jsem udělala ozdoby pouze embossované.


Tady jsou i s ATC kartičkou do sbírky.



Pak přišlo na řadu Vánoční cukroví. Před chvílí mi "paní pošta" přinesla obálku s fůrou krásných kartiček. A ty recepty. Úplně se mi sbíhají sliny. Takové dobroty. Mňam!!



Posílala jsem recept na naše "rodinné stříbro" - Šlehačkové pečivo. Recept mám od švagrové Jany. Odzkoušený, lety prověřený, jednoduchý na přípravu a vynikající.
Šlehačkové pečivo:
400g polohrubé mouky - 250 g ztuženého tuku (nastrouhat) - 1 žloutek - 1 šlehačka.
Moučkový cukr + vanilka na obalování.

Všechny přísady na těsto smícháme v míse. Je to lepší. Pak můžeme prodělat na válu. Necháme odpočinout. Poté vyválíme plát silný asi 0,5 cm a vykrajujeme tvary. Pečeme až jsou kraje trochu růžové. Horké obalujeme v cukru.   Dobrou chuť.

Děkuji za návštěvu a přeji krásný den.


4 komentáře:

  1. Hmm, takové kartičky s recepty by se mi taky líbily:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není problém nějakou individulní výměnu ATC kartiček vymyslet a realizovat.

      Vymazat
  2. Fakt moc pěkné, červená s bílou je krásná kombinace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, nakonec jsem šla do klasiky. Ta se hodí ke všemu.

      Vymazat