4. června 2024

ATC

 ATC za měsíc květen.

Na blogu scrapworld.sk Zuzka na měsíc květen vyhlásila téma Bylinky. Protože u nás se pěstují bylinky v květníku na okně, mám je na atc v květníku na okně. Bazalka a rozmarýn. 

Pozadí - falešná dřevěná zástěna. Udělala jsem čáry z různých odstínů hnědé a do toho cákance tmavě hnědou a zelenou. A pak na oživení razítko listů, které jsem posypala směskou embossovacího prášku. A pak už jen okno a květníky s bylinkami.





Další téma je z Fb skupiny. 
Na černou akvarelovou čtvrtku jsem otiskla razítko se srdíčky a zasypala Shabby pink embossing enamel od Stampendous. Obrázek dívky jsem si vytvořila pomocí AI. Modré pomněnky jsou vyseknuté z papíru barevného pomocí alkoholových inkoustů.




Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat