3. září 2022

JUNK Journal

 ART Journal jsem tentokrát vyměnila za JUNK Journal. Můj úplně první Junk Journal. 

Jak už jsem v jednom příspěvku psala, sadu papírů House of Books jsem si koupila vlastně omylem. A nyní jsem ráda za svůj omyl. Papíry jsou zajímavé. Zobrazené knihovny (raději ale bez pavučin) bych brala všema deseti. Mám ráda knihy. Ráda čtu. Vánoce bez dárku v podobě knihy nejsou Vánoce.

Takže zde je můj první Junk Journal. Vím, že v tomto journalu má být něco starého - použila jsem několik stránek ze starých knih. Dostala jsem je při výměně ATC jako drobnost. Všechny stránky jsou dozdobeny květy a lístečky. Dále jsem použila několik razítek a šablon. A samozřejmě moje oblíbené Distress Ink a Distress Oxide.






















Děkuji za nahlédnutí a přeji hezkou sobotu.

Žádné komentáře:

Okomentovat