9. srpna 2017

ATC - Freedom

Olinka Helge na ART Grupa vyhlásila téma na tvorbu ATC - Freedom. Krásné téma. Takže moje přihlášení bylo jasné.
U Jitky na Hurá papíru jsem si objednala barvy v prášku Brusho. A chtěla jsem je na toto téma vyzkoušet. Takže hned jak dorazily, pustila jsem se do kartiček.
Freedom - volnost, svoboda. Volnost barev. Volnost pohybu. Volnost a svoboda v srdci.
Podklad jsem udělala pomocí již zmiňovaných prášků Brusho. Jsou super a jen tak mezi námi, mám jich málo. I srdce je barvené barvou v prášku - akvarelovou čtvrtku jsem posypala práškem a přestříkla vodou. Zdálo se mi málo červené, tak jem prášek rozpustila ve vodě a přetřela. I to se mi zdálo málo. Tak jsem srdce ještě přetřela Antique pastou - bronzová. Na srdíčku působí trochu jako zlatá mixnutá bronzem. Pak jsem ho "vzala" Glossy Accents. Křídla jsou barvená perleťovými vodovkami.
A už jen sem tam razítko a vše slepit.
Těším na další téma.






Děkuji za nahlédnutí a přeji krásný den.


2 komentáře: