20. června 2017

Poděkování

Mám tu čest být ve scrap komunitě. Nejen té české, ale i té mezinárodní. Je úžasné, jak dovedou být členky této komunity solidární, vstřícné, ochotné a nesobecké. A nejen tady u nás, ale i v zahraničí.
Chtěla bych takto poděkovat dvěma úžasným ženským. Jedna je z USA a jedna "domácí".
Jsem ve skupině, kterou založila Marta. V této skupině padl dotaz, jaká máme nesplněná scrap přání. Moje přání byla šablona s kytkou od Tima Holtze. A já dostala 3 šablony od DeAnny. Jen tak, abych měla splněné přání. Tak, sotva jsem mohla šablonu vyzkoušet, udělala jsem TAG a ATC . Snad se líbí. Ještě jednou moc děkuji.



A pak v naší komunitě je Milena Kouřilová. Už jednou jsem od ní dostala úžasný scrap dárek a nyní opět. Napsat, že to byly druhé Vánoce je slabý odvar. Prostě radost neskutečná. Na přemýšlení, jak poděkovat jsem měla času... Když jsem konečně mohla alespoň trochu tvořit, udělala jsem pro Milenu malou pozornost jako poděkování.








Ještě jednou bych chtěla těmto dvěma ženám poděkovat. Moc si vašich dárků vážím.

Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký den

2 komentáře:

  1. Helenka, parádne!!! je radosť mať takých ľudí okolo seba :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat