23. dubna 2016

ATC - Old-time travel post

Tyto kartičky jsem dělala jako jedny z prvních po dlouhé době a zapomněla jsem je ukázat. A i díky nim mne opět tento formát chytil. A také díky Míše. Svoje kartičky ukázala, nabídla výměnu a já se chytla.
Líbí se mi, jak na malém kousku mohu vyzkoušet vícero technik. Opět jsem použila moje zamilované barvy ve spreji, šablony, razítka atd.





                                     



Děkuji za nahlédnutí a přeji příjemný víkend.

7 komentářů:

  1. Krásné barvy i struktura pozadí! Helo, měla bych tohle téma taky na výměnu, pokud máš jednu navíc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aroko, díky za pochvalu. Od tebe těší dvojnásob. A jednu na výměnu mám.

      Vymazat
    2. Helo, psala jsem ti na FCB, ale zatím nemám odpověď, napiš mi prosím když tak na můj mail. klarbax zavináč seznam.cz, abychom se dohodly na výměně, díky

      Vymazat