16. září 2013

Týdenní podmínky

Další "várka" splněných týdenních podmínek, které jsem dodělala minulý týden. Včera jsem udělala další, takže mi chybí už jen tři. Snad je zvládnu brzy.
27. podmínka - nanukové dřívko. Tady jsem si byla jistá, že to prostě nedám. Holky pár stránek vystavily a byly super. A já si říkala, že už nejde nějak originálně dřívko použít. A pak mi přišla pod ruce fotka z dovolené před mnoha a mnoha lety. Pro lidi co mne znají dobře je určitě s podivem, že jsem to já na sněhu. A ještě s úsměvem. Ale jezdila jsem skoro každý rok s kamarádkou  Zdenou v zimě na hory. Ona lyžovala a já chodila po procházkách. A oběma nám to vyhovovalo.



34. katalogové ouško. Tuto stránku jsem dělala na srazu v Liberci, který pořádala Olinka.



Děkuji za návštěvu a přeji hezký den.

1 komentář: