2. března 2013

Challenge - únor

V únoru na scrapbook.cz vyhlašovala téma challenge Fidula. A stálo za to. Šaty dělají člověka - to bylo téma do pranice. Podmínky byly: vše, co se použije k šití - nitě, metr a knoflíky. V diskusi se začalo probírat, jaká jsme kdy měla módní hit.Není mi už 20 a tak jsem nějaké ty "špíčky" také nosila. A teď je pohledat ve fotkách.
Při procházení fotek jsem našla svoji z procházky v Plzni-Lobzích. Tatínek fotil hodně a dobře. Občas sám fotky také vyvolával, jako například tuto. Měla trochu divné rozměry a byla trochu zažloutlá. Ale ukazuje, co v té době bylo moderní. Jako třeba bavlněné řádkové punčocháče, které lezly dolů při každém kroku. Nebo slušivý účes "a lá kastrol na hlavě". Tak to prostě bylo. 
Protože fotka byla dost velká, černobílá, tak jsem použila jen mírné zdobení. Podmínku šití jsem splnila několika stehy na mašli přes figurinu. Pak jsem použila falešné šití - horký embossing na černém rámečku pod fotkou. Místo knoflíčků jsem použila patentky jako středy kytiček z pergamenu.
Sice stránka nebodovala, ale i tak jsem s ní moc spokojená. 




Děkuji za návštěvu.

2 komentáře: