17. května 2012

Písmenková ATC

Před časem bylo na Fléru vyhlášeno téma - Písmenkové. Každá z přihlášených měla vytvořit kartičky na dané písmenko. Přihlásilo se nás 17 a tak jsme každá tvořila kartičky na dvě písmenka. Pro mne zadavatelka vylosovala E a Q.
U písmena E jsem si byla ihned jistá tématem. Egypt miluji i když jsem tam nikdy nebyla. Ale tato láska vznikla už před 40 lety při přečtení první knihy o Egyptě. A je to láska na celý život. Takže téma bylo jasné. Ale zpracování? To byla otázka. Vzala jsem jednu z mnoha knih, které mám a při listování mne napadla koláž. A tak jsem udělala koláž z míst a památek, které bych jednou chtěla vidět na vlastní oči.


U písmenka Q jsem byla tak trochu v koncích. Nápad stále nepřicházel. A tak jsem si postěžovala v klubu, že mne nic, ale vůbec nic nenapadá. Je pravdou, že víc hlav víc ví. Dostala jsem od Mileny tip: Quasimodo. No to byl nápad. Takže děkuji Mileně, bez ní bych ještě možná tápala. Tentokrát jsem si vše vytiskla a pak dobarvovala akvarelovými pastelkami.

Děkuji za návštěvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat