29. ledna 2012

Texturové razítko

Na Fléru jsem v několika klubech. V jednom z nich máme možnost se vyjadřovat k návrhu razítek. A výrobce těchto razítek Lucy65 mi poslala jedno "pozaďové" na testování. V nabídce jej má uvedené jako texturové, v klubu jsme mu říkaly (ano jsme tam samé holky) "kopr". Hned jsem se pustila do jeho testování.
Jako první jsem udělala pánské přání. Vzala jsem polotovar přáníčka, Distress Ink a další ozdůbky. V této variantě přání jsem "kopr" pouze natiskla Distrees Ink a dozdobila.


                                                                     




 Na druhém přání je také na razítko použit Distress Ink, ale ten jsem ihned posypala embosovacím práškem a zafixovala embos. pistolí. Dozdobila pomocí razítka "spolu" od Kety, kytičkou z pergamenu, obrázku a poloperliček. A vzniklo jemné přáníčko.




 A zatím poslední přání s použitím razítka "kopr". Použila jsem Versamark, posypala čirým embos. práškem a zafixovala embos. pistolí. Pak jsem vzala oblíbené Distress Ink a pomocí Blending tool jsem roztírala barvu. Pak jsem vše přeleštila papírovým kapesníčkem. Opět jsem použila razítko od Kety, tentokrát "život je krásný" a dozdobila.



Jak vidíte, s použitím jednoho  "pozaďového" razítka mohou vznikat různé projekty. Jsem moc ráda a moc si toho vážím, že Lucy oslovila mne, abych provedla takříkajíc zatěžkávací zkoušku.
Děkuji za pozornost a na shledanou.

Žádné komentáře:

Okomentovat