21. září 2023

ATC - Květiny

 Před časem jsem si koupila malý vyřezávací strojek Craft sensations. Je vážně skvělý. Mám sice klasický BS, ale na stůl se mi nastálo nevejde a vytahovat ho např. jen na tři kytičky? To mne nebavilo. Většinu času tedy ležel v polici. Dostala jsem ho před víc jak 10 lety a stále mám původní desky! A tak jsem si udělala radost s malým mazlíčkem.

Koupila jsem si i pár nových vyřezávacích šablon. Hlavně různé listy. A pak tyto květy. Využiji je nejen na kartičky, ale i na přáníčka.

A nyní již ke kartičkám. Na pozadí jsem použila oblíbené barvy v prášku Brusho. Ty jsou prostě úžasné. Pak razítko, embossovací prášek WOW a pak už jen dozdobit. Květiny jsem vyřezávala z různých zbytků papírů, na které jsem zkoušela nové barvy a pigmentový prášek Chameleon.






Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký den.


Žádné komentáře:

Okomentovat