15. září 2019

ATC - Sovy

To je tak. Člověk se přihlásí do výměny kartiček, protože ho zaujme téma...

   Zaujalo mne téma Sovy. A ty lákající úvodní kartičky! Takže, honem přihlásit. A co dál? Už jsem se na jejich tvorbu moc těšila. Budu mít konečně 1 den volna o víkendu, tak to určitě dám. Vždyť představu už mám. Ale ta realita....
    Dopoledne jsem jela do Strakonic s dcerou a vnukem nakoupit ještě poslední věci do školy. Takže Pepco a KIK to jistí. V KIKu jsem viděla krásné sovičky, už jsem je měla v ruce, ale vrátila jsem je. Doma mám přeci nové, úžasné razítko sovy - parádnice. Doma po kafíčku jsem se zavřela k sobě a hurá na kartičky. Mám sice hodně nových barev ve spreji, ale zde jsem sáhla po Distress Oxidech. Chtěla jsem světlejší pozadí a spreji to nějak neumím. Většinou skončím u tmavých barev. Pak jsem sáhla pro razítko a... Myslela jsem, že je konec. Jak jsem razítko ještě nepoužila, tak jsem si neuvědomila rozměry. Prostě sova přes 2 kartičky. A co teď? Rychle prohrabat sysliště. A ještě že jsem velký sysel. Našla jsem sovy - samolepky. Ale se zlatými proužky. Nedalo se nic dělat, musela jsem je použít. Trochu jsem doupravila pozadí - natiskla stromy a pírko a nalepila sovu. Jen jsem ji trochu vybarvila.

  Příště... koupím vše!




Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký den

Žádné komentáře:

Okomentovat