15. listopadu 2017

ATC - Staré, ale dobré

Mám ráda výměny ATC. Moc ráda. Téma Staré, ale dobré se mi zalíbilo okamžitě.  Tak hurá. Objednala jsem si Distress Oxide - musím je mít, vždyť práce s nimi na netu vypadá lehce a výsledek suprově. Dobrá. Oxidy přišly, já zasedla ke stolu a NIC. Vážně nic. Tak snad zítra. A zase nic. Už bylo dávno po termínu, ale já stále nemohla na nic přijít. Prostě pusto a prázdno.  A tak to pokračovalo až do včerejšího večera.
Našla jsem starý časopis, před mnoha lety zakoupený v antikvariátu. A tam jsem našla poklad. Tedy alespoň pro mne.
"Pečujeme o svůj hlas" - tak zněl nadpis. A u něj několik obrázků. Obrázky jsem podlepila vícegramážní čtvrtkou a vystřihla. Akvarelovou čtvrtku jsem obarvila Oxidy. Barva byla taková - popel z růží. Pečujeme o hlas, tak na kartičku patří noty. Nedávno jsem koupila hedvábný papír s potiskem not, tak jsem kartičku přetřela lepidlem a ejhle... z barvy popel z růží je hnědá. Nevadí. Už jsem rozjetá. Pak přidat washi pásku s ptáčky, ti přeci zpívají. Obarvit krajku a kytky Lindys spreji a vše přilepit. HOTOVO!











Moc se omlouvám děvčatům, která na své ATC čekají. Jsou hotové, už i v obálkách. Tak zítra na poštu...

Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký den...

Žádné komentáře:

Okomentovat