16. srpna 2016

ATC - Movie

Jak jsem psala posledně, ATC kartičky mne baví. Míša mne vždy naláká buď tématem nebo svými kartičkami, které nabídne k výměně.Zde mne nalákala nejen tématem, ale hlavně svojí kartičkou.
Pak nastala otázka, jak to pojmu já? Jakého umělce použiji? Mám ráda staré filmy. Mám ráda Natašu Gollovou, Věru Ferbasovou nebo Vlastu Buriana, Jana Pivce atd. A tak jsem začala prohledávat internet. A najednou jsem tu fotku uviděla. A volba byla jasná.
 Rudolf Hrušínský. Mám ho ráda v jeho prvních filmech - Lízin let do nebe, Cesta do hlubin študákovy duše, Noční motýl. Nebo film Hostinec u kameného stolu - kde spolu se Svatoplukem Benešem měli zvláštní mluvu. A jeho Vocílka ve Strakonickém dudákovi mě pokaždé přivede k obrazovce. Stejně tak voják Švejk. Toho si ani jinak nedovedu představit. Z dalších filmů, kde zazářil - Spalovač mrtvol, Skřivánci na niti. A třešničkou na dortu je doktor z filmu Vesničko má středisková. Prostě PAN herec.






Je ještě jeden důvod, proč jsem si vybrala pana Hrušínského. Jeho fotky za mlada mi tak trochu připomínají tatínka.

Děkuji za návštěvu a přeji hezký den



Žádné komentáře:

Okomentovat