26. května 2013

Kartičky

Po delší době byl vyhlášen v klubu ATC kartiček na Fléru nový swap. Jeho téma - Oblíbená kniha nebo film. Protože několikrát byly problémy s dodržováním termínů, tak jsme byly rozděleny jen do menších skupin. Na jednu stranu je to dobré, ale zase na druhou stranu srdce "hamouna" zaplakalo.
Mám ráda filmy z období 1.republiky - Eva tropí hlouposti, Hotel Modrá hvězda, Lelíček ve službách Sherlocka Holmese nebo pozdější - Postřižiny, Vesničko má středisková, Rozmarné léto a můj asi nejoblíbenější film - Saturnin. Ale daleko víc mám ráda knihy. A to knihy o historii. Mám hodně knih o Přemyslovcích, prvních Lucemburcích, francouzské i anglické historii. A mnohé další. To vše mám moc ráda.
Ale nade vše mám ráda knihy o historii Egypta. K padesátce jsem od manžela dostala knihu i s DVD. Autorem je Jan Boněk a je to kniha věnovaná české stopě v Egyptě. Její název - Miroslav Verner: Můj život s Egyptem. Je úžasné číst, co vše naši egyptologové objevili. Jak si jich ostatní váží. A podívat se tam, kam se jako turista vůbec nemám šanci podívat.
Na tvorbu kartičky jsem použila Distress Inky. Natiskla jsem si pyramidy, přetřela jsem je Glue n seal a pak jsem kartičky přetřela modrým a medovým Distress Inkem. Měla jsem připravené různé obrázky z časopisu, kterými jsem chtěla kartičky dozdobit. Ale stále se mi to zdálo málo, jakoby nehotové. Tak jsem vzala VersaMark, potřela dolní část kartičky a posypala Distress Powder a zapekla. A hned to vypadalo jako písek. Nakonec jsem nalepila obrázek a bylo hotovo.
Kartičky jsou už u svých majitelek. Přiznám se, že z příchozích jsem si správně tipla pouze jednu. Snad u mne bylo poznat, o co jde.



Jako pozornost jsem pro vyhlašovatelku - SalomeH - udělala visačku.






Děkuji za návštěvu a přeji hezký den.

4 komentáře:

  1. Ty jo Helo, to je super :-))
    Atc i visačka :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. No, musela jsem ten pudr vyzkoušet. A tady byla příležitost. Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. S pyramidami sis poradila skvěle. Písková "atrapa" úplně svádí ke schození teplých hadříků a šup do plavek. Tedy do té doby než se podívám z okna!
    No a visačka, prostě bájo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S visačkou jsem si pěkně vyhrála. TAké jsem na ní používala to maskovací lepidlo. To se mi moc líbí. A písek vypadá vážně skoro skutečně. Byla jsem spokojená.

      Vymazat