8. června 2012

Art journal

Při prohledávání různých webů jsem narazila na Art journal. Má první reakce byla - to není nic pro mne. Ale nedalo mi to a další den jsem vysloveně tento výraz hledala. Moc se mi vše líbilo, ale stále jsem si myslela, že ne, to mne mine. Pak jsem viděla Art journal u Gabrety. Zaujalo mne její povídání (spíše psaní) o dané tématice. A hlavně mne chytily její ukázky. Ale stejně jsem myšlenku na svůj Art journal odložila. Vždyť nemám žádné malířské schopnosti! Ale drápek se zachytil. Při přerovnávání knihovny jsem úplně vzadu našla zastrčenou knihu, jejíž obsah nebyl zrovna moc zajímavý. Ani nevím, kde jsem k ní přišla. A tak jsem si řekla, že té mi líto nebude. Uložila jsem ji do svého pracovního koutku a po očku po ní pokukovala. Ale stále jsem neměla odvahu začít. A pak se vše na mne nějak sesypalo. A já si řekla, proč ne? Proč nezkusit něco nového, jiného. Proč si neustále říkat, že na to nemám a pak litovat, že jsem neměla odvahu. 


Děkuji za návštěvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat